آشپزخانه آشپزباشی

آموزش آشپزی، انواع شیرینی،کیک،خورشت، سالاد،دسر،بستنی و ...

آشپزخانه آشپزباشی

آموزش آشپزی، انواع شیرینی،کیک،خورشت، سالاد،دسر،بستنی و ...

سیر تا پیاز آشپزی در آشپزخانه آشپزباشی ! هر روز با آموزش جدیدترین غذا ها ، کیک ، شیرینی ، دسر ، سالاد و ... در خدمت شماست

طبقه بندی موضوعی

خوشمزه ترین غذاهای چینی از دید توریست ها

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۵۱ ب.ظ

"خوشمزه ترین" غذای چینی در قلب خارجی ها ، تصویر 2 نمادی از چین است. گفته می شود غذا به مرزهای ملی احترام نمی گذارد ، من همیشه این جمله را پذیرفته ام ، در غیر این صورت غذاهای خوشمزه زیادی را از دست خواهم داد. البته ذهنیت افراد از غذاهای چینی چیزهای عجیب و غریب و چندش اور است ولی آنها غذاهایی دارند که مورد توجه بسیاری از خارجی ها نیز هست. امروز با 5 تا از این غذاها آشناتون میکنم. با مجله آشپزباشی همراه باشید.

 

اولین چیزی که می خواهم در مورد آن صحبت کنم ماپو توفو Mapo Tofu است. من هم عاشق این غذا هستم و خیلی خوشمزه است. علاوه بر این ، این غذا بسیاری از خارجی ها و غیرچینی ها را نیز تسخیر کرده است. این غذا را می توان در ایالات متحده ، ایتالیا و انگلستان مشاهده کرد. می توان گفت که ماپو توفو اکنون یک غذای بین المللی است.

 

mapo_tofu_4x2q.jpeg (500×326)

 

اردک پکن دومین غذای خوشمزه که در این لیست مشهور است. در واقع ، بسیاری از دوستان باید حدس می زدند که این غذا در لیست غذاهایی باشد که خارجی ها دوست دارند. از این گذشته ، شهرت اردک کباب پکن به خصوص Quanjude و Pianyifang ساخته نشده است ، که می توان گفت در جهان معروف است. این غذا دل بسیاری از خارجی ها را نیز به خود جلب کرده و فروش آن نیز بسیار چشمگیر است.

 

peking_duck_srtp.jpeg (461×277)

 

بسیاری از  افراد خیلی تند پسند نیستند ، بنابراین غذاهای پرادویه ممکن است برایشان جذابیت نسبتاً کمی داشته باشد. بنابراین ، این فیله گوشت خوک شیرین و ترش ، که از بیرون سوخته و از داخل نرم است ، مورد توجه بسیاری از افراد و توریست ها قرار دارد. این غذا همه چیزش درست و خوشمزه است و ادویه آن را می توان آن را مطابق با سلیقه علاقه مندان آن تنظیم کرد.

 

sour_and_sweet_pork_fillet_2xdm.jpeg (500×320)

 

مرغ Kung Pao نیز از خوراک های بسیار معروف و خوشمزه است. این غذا به ویژه در کشورهای انگلیس و آمریکا محبوبیت دارد، این غذا تند و ترد است. بعید است که کسی در جهان این غذا را دوست نداشته باشد.

 

kung_pao_eqb.jpeg (500×316)

 

پیراشکی سنتی چینی که بسیار خوشمزه و عطر و بوی عالی آن هر کس را به آن علاقه مند میکند. تهیه این خوراکی به ظاهر ساده اما خوشمزه پیچیده نیست و مواد پر کننده زیادی برای انتخاب وجود دارد و توریست هایی که به چین سفر میکنند نیز آن را بسیار دوست دارند و اغلب دستور درست کردن انرا از مغازه داران و فروشندگان میپرسند تا بعد از بازگشت به کشورشان از مزه آن محروم نشوند.

 

traditional_chinese_donut_2u1a.jpeg (500×332)

 

 

پایان/ آشپزباشی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی